onsdag 22 juli 2015

Bara en tofs - Just a tassel

Men det blev bra, tycker jag. Den lilla vita tofsen mot den mörka byrån blev den lilla piff som behövdes. Eftersom det är lite regnigt här så försöker jag ta tillvara tiden och vara kreativ. Nu är kanske det inte är så kreativt att hänga en tofs på en byrå, men jag har också tryckt ord på en låda, gjort en bok med vackra bilder och sytt lite. Så jag är nöjd :)

Vad gör ni ?

XO
Anci

And I like it. The little white tassel looks nice on the dark bureau. It's a little bit rainy here for the moment so I try to be so creative as possible. To hang a tassel on a bureau might not be so much, but I have also print some words on a box, made a book with wonderful pictures and some sewing.  So I'm content with that :)

What are you doing ?

XO
Anci







1 kommentar:

Hannis sa...

En tofs är inte bara en tofs=))
Dom där små sakerna kan räcka för att skapa ett helt nytt intryck.

Jag är inte så kreativ nu, väntar på semester och börjar bli sådär trött man blir dagarna innan. Så jag latar mig mest=))
Och tack, tack finaste du för dina spår!!!
Kramen Hannis