fredag 19 juni 2015

Trädgård - Garden

Jag önskar att jag kunde säga att det här är bilder från min trädgård. Men det är det ju inte.
Det är istället bilder från min arbetsplats, mitt inne i stan. I år ska det bli en stadsträdgård där. Vad fint det är och vilken fantastisk idé ! Det är något jag hoppas att flera gör så att det blir grönare i staden. Jag gillar det MYCKET !

Kramar
Anci

I wish that I could say that this is my garden, But it isn't.
The photos are from where I work, in middle of the city. It will be a citygarden there this year. I really like the idea ! I hope that many more will do something like this, then the city will be greener. I love it !

XO
Anci








3 kommentarer:

Hannis sa...

Är det något jag längtar efter så är det trädgård.
Att bara kunna gå ut med en mugg kaffe och njuta i solen.

Hoppas att du har en fin midsommar!
Och tack för alla dina fina spår. Det betyder mycket för mig/ Kram Hannis

Ölandsvindar sa...

Vad härligt! Jag minns när jag var bjuden på mat till en gård längs nere vid Kungsholms Strand. Det var den första gården i en lång rad som gick oavbruten ända upp till Fleminggatan-Sankt Eriksgatan. Gårdarna låg som trappsteg och överallt satt folk ute och grillade och åt under stora grönskande träd. Det gömmer sig mycket bakom de trista fasaderna.
Kram /Kerstin

Min plats i solen sa...

Vilken fantastisk idé och nog behövs det fler grönskande oaser åt folket alltid. Och tänk att kunna njuta av denna vackra plats under dina arbetsdagar. :)

Tack snälla rara Anci för dina fia ord hos mig. De värmer.♥

Kram på dig