lördag 21 februari 2015

Gör det ! - Do it !

Kan man göra saker svårare för sig själv utan att mena det ? Ibland vill jag så mycket och så mycket just NU. Men blir det något av det ? Nej, inte för det mesta. Varför kan jag inte bara ta en sak i taget och göra det ??
Som t ex kalligrafi, jag vill ju gärna lära mig att skriva vackert.

Ja, jag vill bli en doer !

Stor kram
Anci

Can you do things harder for yourself without meaning it ? Sometimes I want to do so much and always NOW. But do I ? No, too often not. Why can't I just take a thing at the time and do that ?
Like calligraphy, I want so much to write beautiful.

Yes, I really want to be a doer !

XO
Anci








3 kommentarer:

Unknown sa...

Just do it!
Vilket vackert A du fick till. Tänk att ha en namnunderskrift som min. Inte undra på att jag fick sitta kvar en timme på lördagarna i skolan och ha välskrivning. Ledsamt nog blev resultatet bedrövligt , staplarna vinglade hit och dit och gör så än.
En trevlig, solig söndagspromenad önskar jag dig.
Kram Anne-Marie

Hannis sa...

Om jag ändå kunde skriva så fint...

Jag brukar köra med en lista när jag känner så=)) För att kicka igång mig själv lite.
Skriver upp typ tre saker som jag vill göra, sen bestämmer jag när, så kör jag. Det brukar hjälpa till.
Om inte annat så får det komma när det kommer, den där lusten=))

Kramen Hannis

Katta sa...

Do it! Anmäl dig till en kalligrafikurs, det är jättekul. Kram