söndag 25 januari 2015

Nu är det vår ! - It's Spring now

Nu är det vår ! Eller nästan i alla fall, för nu har jag fått tulpaner. Och då är det ju nästan-vår tycker jag. Fast jag gillar ju vintern också :) Bara jag har varma sköna kläder på mig.

Har ni också en blogg som beter sig lite konstigt ? Det har jag. Eller så är det datorn...

Jag önskar er en fin och fantastisk vecka !!

Kramar
Anci


It's Spring now ! Or almost, because I been given Tulips. And when that happend, its almost-Spring. I think so :) But I like the Winter too, if I have warm and cosy clothes on.

Does anyone of you have a blog that do strange things ? I have. Or can it be my computer... ?

I wish you all a wonderful Week !!

XO
Anci










6 kommentarer:

Hannis sa...

Jag tror att det är blogger som spökar...Knepigt att blogga och lämna kommentarer=))

Tulpaner är som ett enda stort vitaminpiller, underbart!

Kramen Hannis

Unknown sa...


Oh,vilka vackra tulpanbilder att glädja sig åt då vädret är för bedrövligt, tö och slask upp över fotknölarna.
Kramar från Anne-Marie

Ölandsvindar sa...

Jag gillar tulpaner! Så krispiga och färgstarka.Men just nu är det mina små snödroppsknoppar i rabatten som ger mig den största vårkänslan.
Kram /Kerstin

Anonym sa...

Hej ANci.
Hur mar du?
Vet inte om du fick mitt fodelsedag kort?!

Grattis igen (om du nte fick) ! hehe
Hoppas alt ar bra!

KRam,
Natalie Afonseca

Home2tiny sa...

Tulpaner ger verkligen vårfeeling. Ha en fin helg. Kramisar Tina

maria at inredningsvis sa...

UNDERBARA vårblomster me likeeee :) önskar dig en skön solig helg

Ny post ute...vacker orientalisk inredning :)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion