lördag 27 december 2014

Drömmar - Dreams

Tackar som frågar, julen var både mysig, trevlig och med en del julklappar ! Och i går var det ett helt underbart vinterväder, som gjort för en promenad. Det som möjligtvis saknas är min kreativitet, men det kan bero på att jag inte har lyckats komma i ledighetskänsla än. Min kropp tror fortfarande att den måste iväg och arbeta. Jag ger den några dagar till !
Det skulle vara en dröm att få vara kreativ nu när jag har tiden.

Har ni haft en fin jul ? Ni får gärna berätta !!

En stor julkram
Anci


Thank you for asking, my Christmas was both nice and cosy and I had some gifts too ! And yesterday, we had the most wonderful weather. I just had to take a walk ! The only thing missing is maybe my creativity, but the reason can be that my body still think it have to go away and work all day. I give it a couple of days more !
It would be a dream if I was very creative now when I have the time.

How was your Christmas ? I would like to hear !

XO
Anci





2 kommentarer:

Borgmästaren sa...

Man måste ofta ge det ett tag att lugna ner sig innan man kan kreera. Den här julen ligger ju förmånligt på det sättet. God fortsättning. Och jo, en fin jul även här. Massor av snö men nu är vi hemma igen. Skönt!

Hannis sa...

Jag har varit ledig så länge nu att jag faktiskt blivit ganska bekväm=)) Gör inte mycket alls!

Den där kreativiteten kommer när man minst anar! Den bestämmer liksom själv på nåt sätt=))

Kramen Hannis