måndag 19 maj 2014

Blommor - Flowers

Just idag så blir min blogg en trädgårdsblogg. Jag såg så många vackra blommor i helgen. Om mina fingrar var grönare så skulle jag nog ha flera blommor i trädgården.Men om ni kunde se mina krukväxter hemma (var glada att ni inte kan ), så förstår ni varför jag inte har det.
Naturen är härligt grön och blommande !

Fast jag håller mig nog till nålar och penslar :)

Kram
Anci


Min blog is a garden blog today. I saw so many beautiful flowers this weekend. If my fingers was greener I would have more flowers in the garden, But If you could see my plants in the house ( be happy you can't) you would understand why there isn't.
The nature is green and flowering !

I think I stick to needles and brushes :)

XO
Anci
















1 kommentar:

Hannis sa...

Det är fantastiskt nu hur det växer överallt!
Jag får sån energi av allt som blommar=))

Hoppas att du har det bra/Kram Hannis