tisdag 8 april 2014

Ängel - Angel

Jag vill visa er något fint idag ! En vacker ängel som jag har fått köpa av fina Goa med bloggen Hvitur lakkris. Jag hade ju tänkt att någon gång åka förbi och besöka hennes butik i Skåne. Men det har inte blivit av. Och nu har Goa stängt sin butik. Hon var snäll och lät mig köpa några saker ändå.
Visst är den fin ängeln !! Tack Goa, för att du ordande så jag fick köpa av dig i alla fall. Du är en ängel !

Kramar
Anci


I want to show you something beautiful today ! A lovely angel that I have bought from Goa with the blog Hvitur lakkris. My plan was to visit her shop in Skåne someday, but it didn't happen. And now has Goa closed her shop ! She help me to buy some things from her anyway.

It's a sweet angel, isn't it ? Thank you Goa for letting me buy things from you. You're an angel !

XO
Anci



1 kommentar:

Hannis sa...

Så söt!
Såna där små saker som man fastnar för=))

Sol till dig/Kram Hannis